środa, 13 marca 2013

Tao x Sehun 2 (TaoHun) EXO


Tytuł: „Przysięga wieczności.”
Bohaterowie: Huang Zitao (Tao) & Oh Se Hun (Sehun)
Pairing: Tao x Sehun
Gatunek: One shot, Gen, Romans, Droubble.
Zespół: EXO

~ Tao do Sehuna. [ powtórzenia celowe]



     Właśnie tu gdzie parę lat temu nastąpiło nasze pierwsze spotkanie. Tu gdzie Amor trafił moje serce strzałą miłości i skierował w twoją stronę. Wyjdź za mnie. Zwiąż mnie ze sobą. Złóżmy sobie przysięgę wierności tu i teraz, bo przecież zapewnienie jest najwspanialszą rzeczą. Zapewnienie, że będziemy się kochać już do końca swoich dni i do końca będziemy razem. Będę wiedział, że aż do śmierci będziesz mój, a ja będę tylko twój. Chcę móc już zawsze całować twoje delikatne usta i układać dłonie w twoich miękkich, blond włosach. Chcę już zawsze móc dotykać twojej bladej skóry, chcę wodzić po niej opuszkami palców i widzieć jak cudownie mrużysz oczy. Chcę móc zasypiać i budzić się przy tobie, chcę widzieć jak zasypiasz, chcę oglądać twoją słodką twarz kiedy śpisz i widzieć twoje zdziwienie kiedy się budzisz, a ja obserwuję twoje ruchy. Chcę czuć twój oddech na mojej szyi, czuć zapach twojego ciała. Chcę widzieć twoje podniecenie kiedy się kochamy i słyszeć twój szept blisko mych uszu. Chcę czuć jak wijesz się pode mną, jak próbujesz rządzić i ci to nie wychodzi. Chcę widzieć jak bardzo bezbronny stajesz się wobec mnie kiedy wodzę dłońmi po twoim ciele. Chcę już tylko i wyłącznie ciebie. Zawsze.


____________
Pracuję jeszcze nad tym DaeHimem i drugim z SuJu - KyuMin & EunHae
oraz nad Led Apple :D Jeszcze muszę napisać Minhyuna i Arona. Postaram się dodać to wszystko w niedziele, bo niestety zaczęły się ostre lekcje w szkole xD *zapierdziel innymi słowy* ~ Kana


1 komentarz: