piątek, 29 marca 2013

Sehun x Kai 3 (SeKai) cz.I EXO


Tytuł:"Pan Doskonały." cz.1/2
Bohaterowie: Oh Se Hun (Sehun); Kim Jong In (Kai)
Pairing: Kai x Sehun
Gatunek: Romans, Raiting PG-13.
Zespół: EXO
Autorki: Kana(Kai) & Murasaki(Sehun)


________________________________________________
ROZMOWA SMS

Sehun.
Gukkie~
Kai.
Chyba pomyłka... z tej strony Kai...
Sehun.
Weź wypierdalaj, nienawidzę cię ;__;
Kai.
O.o Kim jesteś, czemu mnie nienawidzisz i skąd ta agresja...
Sehun.
Nie wiesz? Ach, no tak. Pan Wspaniały nie musi pamiętać ludzi ._.
Kai.
Nie no serio... nie mam zapisanego numeru.... I po co ta agresja? >.>
Sehun.
Tak, oczywiście ;__; Zaraz mi padnie bateria, to też twoja wina ;__;
Kai.
Kim ty jesteś?!
Sehun.
Ja? No cóż.. Ja, o ile mnie pamięć nie zawodzi jestem Sehun.
Kai.
Boże... Hunnie... Przepraszam! Ja .. ja naprawdę nie miałem numeru...
Hunnie! Nie umieraj T.T
Sehun.
Nie ja umarłem, a mój telefon.
Kai.
Uwmmmm... >.<
Czemu napisałeś, że to moja wina z tym telefonem...
Sehun.
Czyjaś musi być >v<
Kai.
Ale czemu akurat moja?! ㅇㅅㅇ
Hunnie...
Sehun.
Bo mnie denerwujesz ;__; ale teraz nie widzę twojej twarzy, więc jest gut >.<
Słucham?~
Kai.
Czym cię niby denerwuję... nie gadaj, że dlatego ze mną zerwałeś dongsaeng...
Sehun.
Właśnie dlatego ;__; Lulu się do mnie teraz nie odzywa ;__;
Ale ogółem, bo to zazdrosne stworzenie. Wiesz HunHan i te sprawy >3<
Kai.
Lulu przecież jest z Layem hyungiem.
Sehun.
Wiem >3<
Ale i tak jest na mnie zły :c Poza tym coś im się teraz podobno nie układa ;__;”
Kai.
Już ja ich ułożę...
Sehun.
No tak, bo wolisz się zajmować nimi, a nie mną ><”
Kai.
Przecież nie jesteśmy ze sobą... Poza tym muszę ratować ich związek. O.o
Sehun.
A jak myślisz, czemu nie jesteśmy ze sobą? >< Cały czas albo rozpadający się BaekYeol, a tu zeswatać TaoRisa. A gdzie w tym wszystkim ja? ><
Kai.
. umm... ano...
Sehun.
No widzisz ><
Kai.
Ja naprawdę nie chciałem żeby tak wyszło...
Sehun.
Nie chciałeś, nie chciałeś. Ale wiesz jak ja się z tym źle czułem? Na dodatek nic mi nie mówiłeś >< Dopiero kiedy Tao wygadał się, że dzięki tobie jest z Krisem dowiedziałem się, że ich swatasz ;___;
Kai.
.. ale przecież pomaganie przyjaciołom nie jest złe O.o
Sehun.
Ale ja bym ci pomógł ><
Ale nie, musiałem jak ta sierota we mgle nic nie wiedzieć ><
Kai.
Pomógłbyś? Zawsze narzekałeś na takie sprawy, że wszystko powinno być naturalne, a nie z czyjąś pomocą...
Sehun.
Ale skoro ty się tym zajmowałeś pomógłbym ci ._.
Kai.
Raczej w połowie wypuściłbyś ich jak młode z gniazda i kazał radzić sobie samym. Wtedy ten związek by się rozpadł...
Sehun.
Bo ty wiesz lepiej ode mnie co bym zrobił >< bo tak dobrze mnie znasz.
Kai.
Znam cię długo i za dobrze. Czasami nawet wątpię czy w ogóle mnie kochałeś...
Sehun.
No tak, oczywiście.
Bo teraz to moja wina ;__;
Kai.
Tego nie napisałem...
Sehun.
Wiesz co? Po prostu skończmy. Skończmy z tym obwinianiem się ._.
Kai.
Tak i znowu przestań się do mnie odzywać...
Wtedy mnie zabijesz.
Sehun.
Ty już mnie zabijasz.
Kai.
Tak, zawsze ja!
Sehun.
No nie, akurat wszystko jest moją winą.
Kai.
To nie ma sensu Sehun. I czemu myślałeś, że piszesz do Yongguka hyunga? Łączy cię coś z nim? -.-
Sehun.
Po prostu ostatnio z nim pisałem. Poza tym macie podobne numery.
Kai.
Podobne numery. Nie próbuj mi wkręcać takich rzeczy. "Gukkie~" Spoufalanie się. Nawet do mnie nie mówiłeś tak zdrobniale. Zawsze hyung, hyung, hyung... Widzę, że coś jest nie tak.
-.-


Sehun.
A jak mam do ciebie zdrobniale mówić? O.o
Kai.
Jonginnie przykładowo -.- Poza tym nie kręć.. Widzę, że teraz kręcisz do Guka hyunga.
Sehun.
Tak, zrób ze mnie jeszcze dziwkę. Głupi. Nadal cię kocham, ale czułem się naprawdę zaniedbywany. Wyobraź sobie, że jesteś na moim miejscu. Znikałeś, nic nie mówiłeś. Może i jestem przewrażliwiony...
Kai.
O.o
Czy ja powoli mam problemy ze wzrokiem?


Kochasz? ....

Sehun.
Nie wiem ._.
Kai.
Miłe...
Sehun.
Tak, kocham.
Kai.
Zdecyduj się wreszcie, bo mam mętlik w głowie. Wyjeżdżasz z tekstem, że mnie nienawidzisz, potem, że dalej kochasz. Następnie nie wiesz i oo popatrz - jednak kochasz.
Sehun.
Równocześnie cię nienawidzę i kocham. To "Nie wiem" było skierowane do twoich problemów ze wzrokiem ;_;
Kai.
Etto.... Ano... **
Nienawiść...
Sehun.
Cóż. Mimo wszystko, zraniłeś mnie ;_;
Kai.
Wiem... Żałuję tego...
Sehun.
Cóż... Po prostu...przyjedź do mnie, to ci wszystko wybaczę.
Kai.
Wiesz... ale teraz? Już jest późno...
Sehun.
No dobrze, nie chcesz do mnie, to ja do ciebie przyjadę. Nie odpuszczę ;____;


______________________________________
~ Chcecie ciąg dalszy ? :D I tak pewnie napiszemy z Murasaki i wrzucę, ale no :D Ahhhhh <3 biorę się za pisanie reszty ^^ ~ Kana

3 komentarze:

  1. Haha xD świetne! chcę ciąg dalszy *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam to XD"
    Boże, tak bardzo aż sobie przypomniałam, jak to pisałyśmy xD"
    ty sobie wyobrażasz poziom mojego wkurwienia, kiedy pisałam, że (O ZGROZO) kocham Kai'a? ;;
    nigdy więcej, proszę XD"

    OdpowiedzUsuń