czwartek, 28 marca 2013

Jonghyun x Key (JongKey) Shinee


Tytuł: ”Pogrążając się w mroku.”
Bohaterowie: Kim Ki bum (Key), Kim Jong Hyun (Jonghyun)
Pairing: Jonghyun x Key
Gatunek: One shot, Rating – R, Short, Dramat.
Zespół: Shinee


~Key o Jonghyunie.

     Czy zastanawiałeś się kiedyś jak to jest żyć w ciągłym mroku? Nie zdajesz sobie nawet sprawy z tego kiedy twoje oczy przestają być potrzebne, inne zmysły wyczulają się. Narządy, które przestawały być używane według ewolucji zaczęły zanikać, więc skoro ciemność pożera twoje ciało... na co komu oczy? Wzrok nie zdaje egzaminu, więc narząd zanika. Pogrążasz się we własnym chaosie.

     Pamiętam dobrze twój łagodny głos. Głos, który zawsze mnie uspokajał. Pamiętam twój zapach i uśmiech. Pamiętam każdy najdrobniejszy szczegół. Smak twoich ust był najlepszym... ich delikatność.. ich barwa... Nie umiem wyrzucić tego z pamięci choćbym nie wiem jak bardzo się starał. Twoje słowa tkwią w mojej głowie, ich tonacja... wszystko. Twój szept zaraz przy moim uchu był tak wspaniały, że za każdym razem przechodził mnie dreszcz. Pamiętam kiedy pierwszy raz go usłyszałem: „Jestem już twój.”. Twoje słowa wyryły się w mojej pamięci zbyt mocno, zostawiły głęboką bliznę... Ślad wieczności... Pamiętam twój dotyk, tak cudowny... tak wspaniały... Potrzebuję cię... Potrzebuję jak nikogo innego. Chcę twojej bliskości... a dostaje tylko baty od losu. Odszedłeś... Twoje słowa rzucone na wiatr dalej rozbrzmiewają w mojej głowie i ranią mnie ilekroć o tobie pomyślę. Twoje pocałunki niczym toksyczny podarek. Twoje usta niczym trucizna, która zatruwała mnie i sprawiała, że obumierałem z każdym dniem. Moje serce zamienia się w bryłę lodu. Skoro oczy nie są potrzebne w ciemności to po co mi serce skoro nie ma miłości? Niech zniknie... niech wyparuje tak jak oczy. Nie chcę nic czuć... Nie chcę pamiętać... Skoro utkwiłeś w moim umyśle to nie chcę mózgu... Nie chcę myśleć, bo to boli... Nie chcę nic... Chcę umrzeć... Odejść jak najdalej stąd i nie mieć nic wspólnego z przyziemnością... Nie chcę mieć nic wspólnego z tym światem. Skoro nie mogę zaznać szczęścia to nie mam po co egzystować w tym świecie pełnym żalu, nostalgii, apatii i zdrady... Zdradziłeś moje serce... Moje oczy powiłeś mgłą i nie mogłem zobaczyć prawdy... Nie mogłem, a teraz umieram... Pogrążając się w mroku...



__________________________________
~ Spokojna wasza głowa xD Jakoś daję radę xD Jest wpół do 4... tak RANO xD
A ja siedzę i piszę teraz shorty z Shinee, a innych ficków z zamówień skończyć nie mogę xD
Weno wróć.... ~ Kana


1 komentarz: