niedziela, 17 marca 2013

Himchan x Yongguk 2 (BangKim) cz.I B.A.P

Tytuł:"Czat." cz.1/2
Bohaterowie: Kim Him Chan (Himchan); Bang Yong Guk (Yongguk)
Pairing: Himchan x Yongguk
Gatunek: Czart ver., Short, Rating PG-13.
Zespół: B.A.P

Autorki: Kana[Bang] & Murasaki[Kim]


~ Miałam się za to zabrać jakieś 3 miesiące temu, ale nie było z kim zrobić tego BangHima. Następnym razem z Murasaki się bardziej postaramy xD Kocham cię mój schizolu xD
____________________________________________





Yongguk.
Channie >.> Wybacz za Kaia TnT
Himchan.
Jak mnie ten człowiek irytuje ;__
Yongguk.
Ale.. ale przecież to tylko Kai xD
Himchan.
Ale jego morda .___.
Yongguk.
Urocza xD
Himchan.
No chyba twoja ._.
Yongguk.
Moja nigdy nie była urocza T.T Morda...
Dzięki... Channie, ty to umiesz człowieka pocieszyć... xD
Himchan.
Jest urocza, Gukkie ._.
Yongguk.
To nie ja tu jestem twarzą zespołu >.> Nie jestem uroczy :DRaczej seksowny :D Boże! Zamieniam się w Krisa! Uciekaj! ....
Himchan.
Ciii~ nie ucieknę ._.
Yongguk.
Zelo dawno by uciekł :D Wgl dzisiaj ja mam lody w lodówce *-*
Himchan.
Ja też mam ~ a masz ochotę na loda?
Yongguk.
Ileż mam ci powtarzać, że nie jestem gejem... <przewraca oczami>
...
Znaczy się ten miałeś na myśli te w kubełku ? ...
xD
Himchan.
Tagtag, wmawiaj sobie~
Oczywiście, że tag ._.
Yongguk.
>.> Himchan, bo przyjadę do ciebie i zrobię z tobą coś złego...
Himchan.
A jaak bardzo złego?~
Yongguk.
Bardzo, bardzo...
Himchan.
Chyba ten pomysł mi się podoba~
Yongguk.
Chcesz zostać ciężko pobity przez swojego hyunga? ... Youngjae dongaseng miał racje... trzeba cię wysłać do tego psychiatry czym prędzej...
Himchan.
Oczywiście, że chcę... Znaczy nie! Um...nie chcę, wcale .3.
Yongguk.
O.o
Dongsaeng... jesteś masochistą? O.o
Himchan.
No nie patrz tak na mnie, to boli ;_;
Chociaż...
Dobra, patrz~
Yongguk.
Channie! To się leczy O.o
Himchan.
Wcale nie ._. Nie ma nic do leczenia ._.
Yongguk.
Tsss~ .... Himchan! Bo serio wparujemy do ciebie i zaciągniemy cię do lekarza >.>
Himchan.
Przepraszam hyung .3.
Yongguk.
Za co ty znowu przepraszasz? Przecież nie musisz przepraszać za chorobę... *hug*
Himchan.
Ale...to nie jest choroba .3. Nie jestem chory ._.
Yongguk.
Jesteś... teraz się wypierasz. Wyparcie to OBJAW !
Himchan.
Hyung, nie wmawiaj mi nic ._.
Yongguk.
Ale... ale ja widzę, że z tobą coś nie tak... T.T
Martwię się o ciebie..
Himchan.
Nic mi nie jest, hyung~ po prostu mam ochotę na lody~
Yongguk.
To idź je zjedz ? ..
Teraz przez ciebie ja też mam...
Himchan.
No właśnie idę... Je zjeść.
Yongguk.
Dziwny jesteś dzisiaj.
Himchan.
Hyung, słucham sibie Different sense Dir en grey i nagle słyszę swoje imię... Czy to objaw narcyzmu?
Ja? Dziwny? Czemu?
Yongguk.
O nie... jeszcze schizofrenia...
Dziwny, bo mam wrażenie, że piszesz jakimś szyfrem...
Himchan.
Szyfrem?
Schizofrenia? Czemu?
Yongguk.
Tak.. Wcześniej tak nie pisałeś, a teraz mam wrażenie jakbyś chciał mi coś przekazać..
Bo słyszysz własne imię xD To ja się tu zamieniam w Krisa ze swoim narcyzmem >.>
Himchan.
Wydaje ci się hyung~
Yongguk.
Jednak odnoszę inne wrażenie..
Himchan.
No to sobie odnoś ._.
Yongguk.
Tak, dziwnie się zachowujesz..
Damn! Daehyun znowu zaciął się przy goleniu.
Czy ten idiota nie rozumie, że nie ma czego golić?!
Himchan.
Zupełnie jak G-Dragon ._.
Yongguk.
O.o Jakoś nie zwróciłem uwagi...
Himchan.
Ja oglądając Crayon ._.
Yongguk.
Tam to tak xD Myślałem, że przyglądałeś się mu jak jakiś psychol.. xD
Himchan.
Dzięki, hyung ._.
Yongguk.
Ależ nie ma za co ^^
Himchan.
._.
Zimno mi hyung ._.
Yongguk.
Koca nie masz w domu?
>,<
Himchan.
Nie ma mnie w domu ._.
Yongguk.
To gdzieś wyparował ?! o_o
Himchan.
Spotkałem się ze znajomym ._.
A teraz wracam do domu ._. I czeka na autobus ._.
Yongguk.
Normalnie byś dopiero wstawał z łóżka albo leżał w nim jeszcze i mi odpisywał spod ciepłej kołdry...
Himchan.
Wtf hyung?
Yongguk.
O.o
Nic nic...
Himchan.
Przecież nie jestem wcale taki leniwy ._.
Yongguk.
No nie wcale >.>
Jeszcze kiedy leżysz bez koszulki... *nosebleed*
Himchan.
Obrażasz mnie >3<
Koszulki?
Yongguk.
Pieczeń mi się przypala !
Himchan.
._.
Yongguk.
Kurde.. a tak chciałem ją zjeść... ;__;
Himchan.
Nie da się nic zrobić? ._.
Yongguk.
Może jakbyś wysłał mi swoje ostatnie zdjęcia z plaży... *o*
.
.
.
ZNACZY SIĘ ! TEN ! KURDE DAE ZNOWU SIĘ ZACIĄŁ!
Himchan.
Em....?
Hyung, przerażasz mnie dzisiaj ._.
Yongguk.
Nie masz ochoty wpaść dzisiaj na nockę? Ja, ty, wygodna kanapa i filmy wojenne...
]:->
Himchan.
W sumie... Czemu nie? A będą lody~?
Yongguk.
O smaku ?
:D
Himchan.
Śmietankowe?~
XD
Yongguk.
Tak Channie... Tak.
Himchan.
Yay~ >3<
Yongguk.
Muszę zawieść Dae do szpitala, bo krew cieknie litrami >.>
Himchan.
D:
Oddam mu moją >3<
Yongguk.
Także ten, do... do wieczora dongsaeng ^ ^
Himchan.
Do wieczora~ <3







__________________________________________
~ Piszę właśnie prolog do Crash Generation. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Będę starała się wyrabiać na każą niedzielę. ~ Kana

7 komentarzy:

  1. Leżę XDDDDD
    Kocham cię też <3 lofloflof *rzyga serduszkami*
    Tag, postaramy się bardziej, wieczorem, oglądając wojenne filmy i robiąc lody~
    .
    .
    .
    Znaczy, jedząc <3 XDDD"

    czekam na CG <3 spodoba się na pewno ^^



    PFFF, JA NA SEKS... ZNACZY RPG ZAWSZE CHĘTNA XDDDDD W RAZIE CZEGO, PISZ DO MIE .3.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. mam nadzieję, ze nie tylko ja myślałam cały czas nie o tych lodach co trzeba? XD No i tak, oto dobrnęłam do końca, czytajac wszystkie Twoje opowiadania! Wypadną mi oczy ze zmęczenia, ale i tak poczytałabym dalej! ♥ Mam nadzieję,z ę szybko wstawisz tu coś nowego. 8D Liczę w przyszłości na jakiegoś BaekYeola albo paring Changjo x CAP. <3

    Riksza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz :D O lodach to się dowiecie w następnej części :D
      Hrmmmm w sumie jedno TT już było, ale skoro Changjo i CAP'a proponujesz ^^ Mrrr... Postaram się :D !!

      Usuń
  3. O kurde..Nie no to jest genialne :D I nie ma to jak "obrażać" Smoka że nie ma co golić ehehe 'D Odniosłam wrażenie że Himmi kocha Guk'a, tak ?:D
    Genialne (powtórzę jeszcze raz) ^^
    CZ
    Czekam na dalszy ciąg.. :D
    Teraz ja mam ochotę na lody xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy już za chwilę :D Zobaczymy czy twoje wrażenie jest dobre ^^
      Tak biedny Smok xD Hahhaha Pocisk na Kai też xD Bo Saki-chan nie lajkuje go zbytnio xD Będziemy pisać takie częściej :D
      Tak... te LODY xD

      Usuń
  4. Umarłam, tekst" Damn! Daehyun znowu zaciął się przy goleniu.
    Czy ten idiota nie rozumie, że nie ma czego golić?!" mnie totalnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń