piątek, 1 lutego 2013

Tao x Baekhyun (Taohyun) EXO


Tytuł: „Confessions of a broken heart”

Bohaterowie: Byun Baek Hyun (Baekhyun) & Huang Zitao (Tao)

Pairing: Baekhyun x Tao (TaoHyun)

Gatunek: One shot, Rating - 13, ATG, Droubble

Zespół: EXO – M&K



      You can hear my last song... my last words for you. You can hear my voice which trembles, can hear my feelings. You can be deaf for my love, but I will always think about you. I will always see your pretty face and beautiful smile when you hear mine confused words. I will always be with you in my mind... you are my first and only reason to belive in true love... you are my heart, so why you go away? My angel... please stay with me. Don't go away... These distance between us. Why it's so hard? Why it must be painful? You're my biggest dream, so why it can't come true? I need one, good way to happy... to you. I can see sadness in your eyes, why you are sad? Why you cry... please stop. You can't cry... Salty drops streaming down your cheeks... why... Hyung...
     I can't touch you, I can't have you, because darkness absorbs me... My confessions of a broken heart.

______________________________________________________________________

Wybaczcie mi mój angielski, ale w ten sposób szykuję się do tego yuri, które mam pisać właśnie po angielsku. Znowu droubble, ale tym razem EXO <3 Enjoy.

8 komentarzy:

  1. Mój mózg fiksuje przez angielski XDDD
    jestem tak zdesperowana, że czytam banghimy po angielsku .3.

    Ale.
    Jest Tao, lubię to <3

    Spodobało mi się *u*

    Dlaczego tak krótko i dlaczego tak smutno? .____.

    ty mnie hejtasz D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko, bo to droubble :3 200 słów czyli ^^ O Tao jeszcze coś będzie, a nad BangHim siedzę i nie mogę skończyć T.T W sumie tam jest więcej pairingów z B.A.P, bo nie tylko oni, ale postaram się to doszlifować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to droubble .___.
      Ale dlaczego tak? D: nie lubię miniaturek ._.
      Ja chcę coś dłuższego <3

      Usuń
    2. Zjadło mi pół komentarza ;_______;

      Czekam niecierpliwie na tego BangHima, bo m nie zaintrygowałaś ostro *u*
      Barrrdzo dobrze, że będzie więcej Tao *u*

      Ja czeeeekam na kolejne notki od ciebie, bo kocham je czytać *u* <3

      Usuń
    3. Miniaturki mnie jarają powiem ci xD ALe coś dłuższego może pojawi się jutro wieczorem ewent. zacznę pisać już teraz, bo chyba mam wenę xd Niestety nie na BangHim T.T chyba.... :3

      Usuń
    4. I tak się jaram *u*
      Dobra, cokolwiek to będzie, powstanie spod twych cudotwórczych paluszków, a ja to lubię *u*

      Usuń
    5. Spoko ;3 Godzinka, dwie... może 1,5 ^^ Hrmmm, a pairing ... ahhh ta tajemnica ^^

      Usuń
  3. Uwielbiam Baektao ;___; Szkoda, że to tylko drabble... Napiszesz coś dłuższego z nimi?
    PS. Zapraszam też do siebie (http://angstprince.blogspot.com/) Przepraszam za chamską reklamę, no ale tak przy okazji się zostawię, bo nie znalazłam zbyt wielu aktywnych blogów o takiej tematyce, a warto się wspierać ;;

    OdpowiedzUsuń