poniedziałek, 25 lutego 2013

Chunji x Sehun EXO / Teen Top


Tytuł : "Kto zabrania miłości..."
Bohaterowie : Oh Se Hun (Sehun); Lee Chan-hee (Chunji)
Pairing: Sehun x Chunji
Gatunek: One shot, Romans, Rating – R, Poem, Short.
Zespół : EXO & Teen Top

(…)
     - Ludzie szepczą po kątach... Wiedzą wszystko i zawsze... A i... Jesteś moim kochankiem? - odezwał się nagle Chunji.
     - Jeszcze tego ode mnie nie zażądałeś.... Co mnie obchodzi opinia publiczna albo rodzina i ich zdanie. Już nie wiem co się ze mną dzieje... To jedno czuję, że jesteś człowiekiem, który zabrał mi duszę. - odparł chłopak.
     -Hunnie... nie jesteś rozsądny, przecież wiesz jaka będzie z tego afera...-
     -Od teraz będę twoim kochankiem, póki nim być mogę. Ale ja nie dbam o taki świat, który dwoje ludzi skazuje na tortury za to tylko, że się kochają...
     - Nienawidzić się wolno... -dodał z gorzkim uśmiechem.- kraść, zabijać... wszystko, wszystko wolno, tylko  nie wolno kochać. Gdybym nie miał racji to czemu w biblii było zapisane „kochajcie się”, zamiast „bądźcie rozsądni”?-
     Chunji umilkł przerażony wybuchem, którego nigdy nie oczekiwał. Zdawało się, że niebo spada mu na głowę, kiedy z ust tego ideału bryznęły zdania, jakich dotychczas nie słyszał, nie czytał, jakie nawet jemu nigdy nie przeszły przez myśl. Wtedy Sehun dodał:
     -Niech mnie ten świat zabije, pełen obłudy, kłamstwa i braku empatii.-
     -Hun, przestań! Ty przecież nigdy tak nie mówiłeś, nie jesteś taki, by mówić takie rzeczy! Może ten świat jest zły i też się na niego nie zgadzam, ale ty masz żyć i nawet bezprawie i plotki tego nie zmienią! Ja mimo wszystko chcę byś był mój, a ja twoim chcę być! Bez względu na innych i nie zważając na ich słowa, na oszczerstwa wypływające z ich gąb. Nie można zabronić miłości! - wybuchł w końcu Chunji i mocno przytulił kolegę. - Nikt nam tego nie zabroni.... Nikt Hunnie...-
     Sehun zamarł na chwilę, bo oboje doszli do porozumienia. Oboje po jednej stronie przeciwko normom świata.
     -Czy ty mnie kochasz? - spytał nagle Hun.
     -Zapewniać cię jeszcze mam babo? Mógłbym zarzec się już teraz, że kochać będę całym sercem, aż do końca, że moje serce nikomu innemu wierne być nie chce. Przysięgam ci więc teraz, że będę cię kochać, aż do śmierci.- szczere słowa Chunjiego poruszyły chłopaka i wywoławszy łzy wyryły się w jego pamięci, by już zawsze przypominać mu o tym uczuciu i do końca jego dni wskazywać, który azymut wybrał tego dnia i jak jedno zdarzenie potrafi zmienić pogląd na wszystko.




~ Poetycki short zainspirowany pogląami w „Lalce” Bolesława Prusa * tak wiem.. Kana porypało cię *. Jednak nawet najnudniejsza lektura się w życiu przydaje xD Chyba obejrzę ten film... bo inaczej matura pada xD

~ Pairing wpadł mi po życzeniu Zombie na zdjęcia po konkursie MV xD Odrzuciłam Laya i Sungmina no i został Sehun i Chunji :d No to w sumie fick dzięki niej, więc jest i dedyk dla Zombie ^^

2 komentarze:

  1. Boże, częściej musisz czytać takie nudne lektury, bo to jest cudowne Q~Q
    Śliczne <3 po prostu rozpłynęłam się <3
    Czeekam na dalsze takie kjut miniaturki~~~~
    (powoli zaczyna się do nich przekonywać)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wieki wieków amen.

    OdpowiedzUsuń