piątek, 15 lutego 2013

Lay x Luhan (LayHan) EXO



Tytuł : "Przecież przy tobie jestem..."
Bohaterowie : Lu Han (Luhan) ; Zhang Yixing (Lay)
Pairing: Lay x Luhan
Gatunek : One shot, Raiting – R, Angst, Double Droubble.
Zespół : EXO





      Siedzę sam pośrodku pustego pokoju – naszego pokoju... W naszym wspólnym mieszkaniu...Siedzę sam w przestrzeni wypełnionej wspomnieniami. Siedzę sam i wpatruję się w gwiazdy. Parę lat temu, tego samego dnia się poznaliśmy... Gwiazdy lśniły równie pięknie tamtego wieczora... Przypominały twoje oczy, błyszczące i hipnotyzujące... pełne uroku i tajemniczości, głębia - pomagająca zatracić się w tej toni i nie pozawalała wrócić. Głębia... Pamiętam... Wszystko teraz do mnie wraca... Już niedługo walentynki... Tamtego dnia stałeś przed moimi drzwiami z kwiatami, czekoladkami i pytaniem. Pytaniem tak dla mnie istotnym, tak radującym moje serce... Tak. Oficjalnie zostaliśmy parą... Pocałowałeś mnie... Pocałowałeś tak czule, że piętno pozostało na mych ustach. W tamte walentynki... w ten piękny dzień, którego teraz nienawidzę... Przez ten dzień moje serce umiera. Stoję sam w pustym pokoju przy oknie, moje ciało owiewa chłodny wiatr, po mojej skórze przechodzą ciarki... Tak mi zimno... Mimo to chcę patrzeć... Chcę być z tobą... Chcę teraz poczuć to co zwykle... Twoja dłoń na moim ramieniu, gładzisz mój obojczyk, drugą dłoń kładziesz na moim brzuchu... Potem znikasz na chwilę, by znów pojawić się i okryć mnie swoim kocem. Później tak jak każdego dnia... tak jak każdego dnia zaśniemy razem pod otwartym oknem. Czemu umarłeś? Czemu nie ja...

     Widzę biel... Gdzie ja jestem? Gdzie jest mój dongsaeng? Gdzie... GDZIE JEST?! GDZIE JA JESTEM?! Ja chcę.. Chcę widzieć normalnie... Co się stało? Czy to sen? Czy ja śnię? Gdybym śnił pewnie już dawno bym się wybudził... Zaraz... czyj to głos? Widzę cię... Umarłeś? Zaraz! Kto umarł?! Przecież jestem tu! Dongsaeng! LAY! Jestem tutaj! Jestem przy tobie! Wbiegłem do pokoju i chciałem go złapać... Chciałem go przytulić, ale... nie mogłem go dotknąć... Czy ja naprawdę umarłem? Ja... ja nie chcę tego... Nie... Nie... NIE! Nie mów tak Lay! Nie mów tak! TO MUSI BYĆ SEN! To nie może być prawda... Nie... Jeszcze wczoraj tuliłem cię w ramionach... Wczoraj? To na pewno było wczoraj? Przecież... tak mi się wydaje... Nie... proszę cię... Nie płacz... Tylko nie płacz... Miałeś tego nie robić... Obiecałeś mi, że będziesz silny... Obiecałeś mi... „And if you die I wanna die with you.” Dongsaeng... Ja...ja nie chcę żebyś umierał... Nie mów tak! Musisz żyć, spotkać drugą połówkę... Zakochać się na nowo... Wiem, że potrafisz! Wiem to... Nie słyszysz mnie... To przykre... Nie czujesz mnie... To smutne... Chciałbym jeszcze tyle ci przekazać... Chciałem się oświadczyć w te walentynki... Byś już na zawsze był mój i tylko mój...

















Tak więc ^^ Macie jeszcze jakieś życzenia ? ^^

5 komentarzy:

  1. Booooże, płacze! ;~~~; Czemu to jest takie ładne i takie smutne?
    Czemu wszyscy ranią moje otp? :c
    Chcę przeczytać, że żyją długo i szczęśliwie, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :d W sumie... to mam jeszcze jedno do napisania z nimi ^^ Powinnaś być zadowolona :D

      Usuń
  2. NIE UMIERAJ T^T WAE... I CRY... CRY... CRY~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejku...To takie piękne i smutne :( Chcę więcej TuT

    OdpowiedzUsuń