sobota, 9 lutego 2013

Sehun x Luhan (HunHan) EXO


Tytuł : "A może..."
Bohaterowie : Oh Se Hun (Sehun); Lu Han (Luhan)
Pairing: Sehun x Luhan (HunHan)
Gatunek: One shot, ATG, Romans, Rating – G, Droubble.
Zespół : EXO




      Jego brązowe oczy... Czekoladowa głębia, w której zatracałem się coraz bardziej. Myślami bywałem bardzo daleko kiedy wracała mi myśl o nim. Zaraz... wracała?! Ona nigdy nie odchodziła... był stałym elementem moich fantazji. Pamiętam wszystko. Jego delikatne pocałunki na moich policzkach, mojej szyi, obojczykach... na mojej brodzie, nosie, czole... Jak całował mój brzuch... całe moje ciało należało do niego. Drżałem na samą myśl o zbliżeniu z nim, a kiedy mnie dotykał... Ahh.. moje ciało odczuwało każde muśnięcie... Przechodziły mnie dreszcze tak silne, że czasami wiłem się pod nim i błagałem, by przestał na zmiany z błaganiem o zerżnięcie tak ostre, bym zapamiętał je do końca życia. Jego spojrzenie wbiło mi się w pamięć, wyryło na sercu niewidzialną bliznę. Był we mnie tyle razy, a ja dalej odczuwałem niedosyt. Chciałem więcej, za każdym razem coraz mocniej... Całował już każdy milimetr mojej skóry, naznaczył mnie swoimi delikatnymi wargami. Tego pragnąłem najbardziej...aby zetknął je z moimi i nie odsuwał się już nigdy. Chciałem tego... chciałem czuć go w sobie w każdej wolnej chwili... Czuć jego bliskość... Znów usłyszeć jego słodki głos szeptający do ucha moje imię I jak bardzo mu dobrze. Ale... czemu to znika... A może to wszystko było najzwyklejszym snem? A może...

___________________________________________________________________

Macie jakieś zamówienie ogólnie? Brakuje mi weny na BangHim... Smutno mi jest.. Bo ma być dość długie, ale jakoś nie mam weny na to. Ale mogę zrobić jakiś inny pairing ^^ Kto ma być i jakieś zdanie opisujące fabułę, bo serio potrzebuję pomysłów ostatnio. xD

1 komentarz:

  1. Jakie to śliczne *u*
    Nie wiem czemu, ale dla mnie to jest tak cholernie słodkie.... <3
    QwQ nie masz weny na mojego BangHima...? Dobrze, wytrzymam jeszcze D:
    To ja...cem Reituki, HunHana, TaoRisa...DaeUpa (ale żeby Uppie był seme *w*), coś z Him Chanem, ale jako ukełę .3. i żeby był angst. Mam perva na ranionego Channiego~ i jego obojczyki *u*, do tego może jeszcze...
    ...niee chyba na razie mi wystarczy .3. jak będę chciała więcej, to napiszę ^^"

    Kocham cię za twoje miniaturki <3

    OdpowiedzUsuń