poniedziałek, 25 lutego 2013

Taemin x Zelo / Shinee & B.A.P



Tytuł : "Mogłem...”
Bohaterowie : Lee Tae Min (Taemin) & Choi Joon Hong (Zelo)
Pairing: Taemin x Zelo [maknae couple]
Gatunek : One shot, Rating - R, Short, Romans, Dramat.
Zespół : B.A.P & Shinee




     Byłem tak blisko ciebie baby maknae... Miałem cię na wyciągnięcie ręki i mogłem cię posiąść... Mogłem... ale... ale Himchan był szybszy. Oddałem coś tak cennego bez walki. Oddałem twoją wyjątkową i bezcenną miłość... Nie jestem stworzony do walki. Nie jestem typem wojownika... Teraz on składa pocałunki na twoich ustach, na twoim ciele... Dotykać cię w ten intymny sposób... Mógłbym być na jego miejscu. Chciałbym móc budzić się obok ciebie każdego dnia, oglądać cię jak śpisz, zapewne słodko wtedy wyglądasz... Chciałbym móc czuć twój oddech na mojej skórze, tulić cię najczęściej jak tylko można. Nie przestawałbym cię całować, nie przestawałbym o ile w ogólne można. Każdego dnia mówiłbym ci jak bardzo mi na tobie zależy i jak silne są moje uczucia do ciebie. Teraz mogę żyć tylko marzeniami i przypuszczeniami - „co by było gdyby...”. Chcę gładzić opuszkami palców twoją delikatną skórę, chcę dotykać twoich obojczyków, chcę się z tobą kochać... Pragnę cię tak bardzo, że moje myśli nie odrywają się od twojej osoby. Mógłbym próbować zawalczyć... Mógłbym cię porwać... Uciec z tobą i tu nie wracać. Mógłbym też dać sobie spokój i odejść... zapomnieć... Niestety ciągle żyję przeszłością i nie umiem puścić tego w niepamięć... Nie umiem pozbyć się części życia... Części siebie...

__________________________________

Mam wenę xD Lepiej zacząć ogarniać EP >.> Wytwórnie nie będą na mnie czekać wiecznie ^^ KOREO WITAJ ! xD 

1 komentarz:

  1. Był Himchan, były obojczyki, ale mi się nie podobało ;____;
    Bo to nie były Himchanowe obojczyki .3.
    nieee, nie podobało mi się ._.
    I już nawet nie chodzi o tego Himchana ._.
    Nie przypadł mi do gustu ten fick ._.
    To chyba twój taki pierwszy O______o"
    No, więc tego. Ja wierzę, że to ostatni, który mi się nie spodobał =w=

    OdpowiedzUsuń