sobota, 2 lutego 2013

Sehun x Kai (SeKai) EXO-K


Tytuł : "Nie puszczaj mojej dłoni"
Bohaterowie : Kim Jong In (Kai) & Oh Se Hun (Sehun)
Pairing: Kai x Sehun (SeKai)
Gatunek : Angst, One shot, Droubble.
Zespół : EXO-K



     Kroczę tą drogą co zwykle. Jestem tu razem z tobą i nie żałuję niczego, bo kocham cię jak nikogo innego na tym idealnym świecie. Nie ma tu zła, nie ma bólu, nie ma cierpienia i męki, nie ma ani grama ciemności, bo nic pięknego nie rośnie w ciemności... Jestem tu z tobą, patrzę w twoje oczy, a moje serce bije szybciej. Twoje brązowe okna na świat, zatracam się w nich... błądzę myślami, ale wiem, że to miłość. Głębia twojego spojrzenia... topię się... odpływam słysząc twój słodki głos, widząc twój uroczy wyraz twarzy. Dongsaeng... czemu zamykasz oczy... Ty krwawisz... Nie! Nie zostawiaj mnie tu... Na co komu idealny świat, jeśli ciebie w nim nie będzie... Przecież przysięgliśmy sobie, że już zawsze będziemy razem. NA ZAWSZE! Pamiętasz?! Wtedy nad rzeką... wtedy, kiedy pierwszy raz się pocałowaliśmy... Byliśmy wtedy tacy szczęśliwi... A teraz... Nie! Nie chcę tego... proszę odezwij się! Powiedz, że te słowa... powiedz, że nie można złamać przysięgi! Powiedz to dongsaeng! Proszę... Nie opuszczaj mnie... Nie! Proszę... nie puszczaj mojej dłoni...



Kai do Sehun'a...
___________________________________________________
Skoro świat jest idealny... czemu ludzie mają odchodzić? Skoro świat jest idealny to dlaczego mamy cierpieć z powodu miłości? Świat nigdy nie będzie idealny... Bo miłość jest największym darem, największym szczęściem, więc jeśli się zakochujemy to musimy też cierpieć po utracie tej wyjątkowej osoby...



2 komentarze:

  1. I znowu przez ciebie boli mnie brzuch .___.

    To jest dzikie- zamiast ryczeć mam bóle brzucha O.o

    nieważne. Kocham cię <3
    Mimo, że szczerze nienawidzę wszelakich miniaturek...te twoje są takie....takie awwww.

    Chyba zacznę lubić miniaturki .3.

    Ale tylko twoje <3
    Pisz mi więcej *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzuchu nie bol ! T.T Tak kochaj miniaturki ! <3 xD

      Usuń