środa, 20 lutego 2013

Ryeowook x Kyuhyun (RyeoKyu) Super Junior


Tytuł : "Rób co każę."
Bohaterowie : Kim Ryeo Wook (Ryeowook) ; Cho Kyu Hyun (Kyuhyun)
Pairing: Ryeowook x Kyuhyun
Gatunek : One shot, Raiting - R, Komedia, Short.
Zespół : Super Junior


(...)
     W pomieszczeniu zostali tylko Ryeowook i Kyuhyun. Sam na sam ze swoim hyungiem – Kyu marzył o tym od rana, wiedział, że w końcu nadejdzie ta chwila. Wtedy oparł się o ścianę i i rzekł:
     - Ryeo hyung, w końcu sobie poszli... Mamy czas tylko dla siebie...-
     Starszy obrócił się i spojrzał na kolegę pełen radości i strachu. Jego włosy lśniły w promieniach wiosennego słońca, a oczy uśmiechały się, usta zaś miał szeroko otwarte. Wtedy Kyu odezwał się ponownie:
     - Dobra hyung! To teraz pod ścianę, ręce oparte i mocno się pochyl. I ściągnij rzesz tą bluzę! Po co ci ona!? - jeden wielki krzyk, który w uszach Wooka brzmiał jak komenda rozstrzelania. Wykonał polecenie, ale młodszy dalej był niezadowolony.
     - Co ty wyprawiasz?! Ryeo! Nogi szerzej! Jak ty się starasz?! Chcesz żeby to wyszło idealnie?! Zawsze o tym marzyliśmy! Musisz się postarać! A teraz nogi szerzej!- kontynuował.
     - Dongsaeng... to wcale nie jest fajne... Ile mam tak stać? Aż skończysz?! Zawsze masz jakiś dziwny kaprys i zachcianki...- postawił się w końcu.- Jak kobieta w ciąży... - dodał szeptem.
      - Przestaniesz ty marudzić? Ja tylko robię swoje. Ty też powinieneś w końcu spasować i oddać mi się w całości, przecież po to tu jestem.- odparł młodszy ze złowieszczym uśmiechem. Minęło 15 minut, a krzyków, westchnień i innych dziwnych dźwięków nie ubyło. Wtedy Ryeowook osunął się po ścianie na podłogę, a Kyu zaraz za nim.
     - No to teraz hyung możemy przejść do układu. Powiedz mi, że ta rozgrzewka nie była przydatna.  Pamiętaj, ćwiczenia przed tańcem są najważniejsze, bo nie będziesz tak czuł bólu. A teraz wstawaj i do roboty!-
     - Tak jest....- odburknął starszy i szybko się podniósł.
(...)


CIEKAWE O CZYM MYŚLELIŚCIE ZBOCZUCHY ^^

4 komentarze:

  1. Tym razem mój mózg był tak kompletnie ogłupiały, że nawet nie myślałam o yaoi .____.
    Murasaki nie myśląca o yaoi...koniec świata się zbliża... ._.
    Ale i tak mi się podobało ,3, lubię tan pairing <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ogółem, mam malutką prośbę, a raczej pytanie...
      Czy mogłabyś usunąć wpisywanie kodu z obrazka? Drażni mnie to niemiłosiernie ;_____;"
      <3

      Usuń
  2. Myslalam o czym myslalam, ujawniac sie nie bede. XD zachowanie Kyu skojarzylo mi sie troche z bohaterka mangi Dengeki Daisy, Teru. XD jak zawsze super. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myslalam o czym myslalam, ujawniac sie nie bede. XD zachowanie Kyu skojarzylo mi sie troche z bohaterka mangi Dengeki Daisy, Teru. XD jak zawsze super. :3

    OdpowiedzUsuń