sobota, 9 lutego 2013

Aron x Minhyun Nu'est


Tytuł : "Pamiętam..."
Bohaterowie : Aaron Kwak (Aron) ; Hwang Min Hyun (Minhyun)
Pairing: Aron x Minhyun
Gatunek: One shot, Soft Angst, Rating-G, Droubble.
Zespół : Nu'est



         Koniec nastąpił dość szybko... To co miało być rzeczywistością okazało się tylko fikcją. Żywioł potrafi obrócić się przeciwko nadanym wcześniej dyrektywom i niszczy wszystko... Ogień miał ogrzać, a doszczętnie spalił mą duszę. Woda zamiast ugasić ten pożar zalała płuca. Powietrze zmieniło się w huragan potężnej siły, a ziemia rozstąpiła się i urodziła Lilith. Nie wiem czy to człowiek czy w człowieku demon, ale wiem jedno... Opętał mnie. Wpadłem w jego sidła i nie mogę się uwolnić. Część już zmarła – reszta wije się w agonii. Chcę, by każdy z żywiołów wrócił na swoje loże, bo tylko razem zwrócone mają w sobie moce, tym razem dobre. Niech uleczą moje serce, niech to co zniszczone odbudują w porę. Nie dbam tyle co o same destrukcji efekty, chciałbym cię usłyszeć, przeprosić i samemu sobie wybaczyć błędy. Chociaż przepełniają mnie złe wspomnienia nigdy więcej nie chciałbym słyszeć żegnaj, jedynie do widzenia. Pamiętam wszystkie piękne chwile te, które są jak sen, bo serce pęka na samą myśl o sytuacjach, które miały miejsce jeszcze wczoraj. I tak jak tamtego wieczora zaniemówiłem kiedy życzyłeś mi szczęścia. Miałem nadzieję, że wrócisz... Miałem nadzieję, że znów wezmę cię w ramiona. Po prostu miłości nie da się wymazać... Ja pamiętam...


_________________________________________________________________________


Serio potrzebuję pomocy minna-san xD Droubble mnie prześladuje za bardzo xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz