poniedziałek, 25 lutego 2013

Lay x Luhan 2 (LayHan) EXO


Tytuł : "Pociągająca para."
Bohaterowie : Zhang Yixing (Lay); Lu Han (Luhan); Oh Se Hun (Sehun); Kim Jong In (Kai)
Pairing: Lay x Luhan
Gatunek: One shot, Romans, Rating – R, Short, Evil author.
Zespół : EXO

     Podróż była długa i męcząca. EXO wraz z nowymi koleżankami z Polski zmierzali pociągiem do stolicy, by udać się na lotnisko. Przedziały były trzy i podczas czasu eliminacji powstały także trzy pary. Sehun był wraz z nową koleżanką i zarazem jednym z nowych nabytków SM, Kai i autorka w drugim, a pomiędzy nimi w przedziale umiejscowili się Lay i Luhan. Dla dwóch pozostałych par wydarzenia pomiędzy nimi tam były owiane mgłą tajemnicy, ponieważ zasunęli zasłony. Autorka chcąc dowiedzieć co się tam dzieje, biegała z jednego przedziału do drugiego męcząc koleżankę, Sehuna i Kaia, by weszli tam i zobaczyli. Hunnie zdenerwował się i poszedł do Jongina, by nie musieć słuchać chorej yaoistki, za to jej koleżanka musiała i była zła na chłopaka, że ją zostawił, choć Daehyun i tak przegadałby ją w kilka sekund. Nagle autorce zaświeciła się podejrzana żarówka – i to dosłownie, bo światło zamrugało w tym momencie. Przecież Luhan ma jej MP4! Może wejść do nich pod pretekstem odzyskania jej... To jest myśl, ale nie wejdzie tam z aparatem... damn it. Koleżance nie podobał się ten pomysł i próbowała zatrzymać roztrzepaną yaoistkę, jednak na marne. Autorka wpadła do przedziału z impetem i zamarła. Lay leżał na Luhanie, dłonie splecione mieli powyżej głowy starszego, a prawa noga młodszego umiejscowiona była na kroczu Luhana. Kiedy ujrzeli autora szybko się ogarnęli, chociaż Lay dalej był u góry. Oppa wyraźnie zdenerwowany, bo ktoś przerwał mu zabawę. No cóż... trudno się mówi. Widać, że są zmęczeni i zdyszani. Luhan cały czerwony na twarzy. Autorka zabrała to co jej i opuściła miejsce „zbrodni”. Musieli się świetnie bawić... Przeszło jej przez myśl, a na twarzy pojawił się złowieszczy uśmiech. Mam na was haka chłopcy... Następnym razem wypada im porobić zdjęcia z ukrycia... Baka hentai mode on...



~ dedykacja dla Ritsu. Patrzaj ^^ Kochają się :d 
Mam nadzieję, że ci się spodoba :3 Napiszę jeszcze z nimi 1 za jakiś czas ;p
~ PP niszczy mi mózg xD Słucham na lekcji o wypełnianiu PIT'ów, a piszę o kroczu Luhana xD
Jestem niemożliwa O.o

2 komentarze:

  1. Hahahaha, umarłam XDDD
    Ja się tak zachowywałam, kiedy z przyjaciółkami zobaczyłam przyjaciela mojej przyjaciółki (który jest bi) ze swoim "przyjacielem". Pożerałam ich z ukrycia wzrokiem, niemal zaśliniając cały teren dookoła mnie. Takie tam, musieli odciągać mnie siłą, żebym się nie obsrała tęczą ;___;
    No. Podobało mi się, takie prawdziwe XDDD

    OdpowiedzUsuń