wtorek, 29 stycznia 2013

CNU x Sandeul (DongJung) B1A4


Tytuł : "In darkness"
Bohaterowie : Shin Dong-woo (CNU) & Lee Jung-hwan (Sandeul)
Pairing: CNU x Sandeul (DongJung)
Gatunek: One shot, Droubble, Romans.
Zespół : B1A4



     Szukałem drogi tyle czasu, by znów zagubić się w ciemności, która pochłaniała moją duszę. Dźwięki odbijały się i wracały do mnie, światło pojawiało się i nikło gdzieś w oddali, dając i zabierając mi nadzieję na odnalezienie ciebie... na odnalezienie dobrego azymutu do twojego serca. Szukałem twojego głosu tyle czasu, by gubić się wśród własnego echa, które wprawiało mnie w obłęd i sprawiało, że ciało przeszywały dreszcze. Szukałem twojego dotyku, a czułem tylko wiatr muskający moją skórę. Szukałem twego oddechu, lecz znalazłem tylko pustkę. Szukałem twoich myśli śród moich, lecz znalazłem tylko swoje błądzące w chaosie. Szukałem twoich uczuć, pragnąłem miłości, lecz znów czuję nostalgię... 
     Chciałem twego serca, ale nikt nie dał mi wskazówki, jak człowiek „ślepy” na uczucia może znaleźć coś tak pięknego, dającego ukojenie i wiarę. Nikt nie pokazał mi jak kochać, sam chciałem znaleźć drogę do ciebie i złożyć własne myśli w logiczne zdania, stworzyć ład w swoim umyśle i wyznać ci ile jest we mnie uczucia. 
     Błądziłem wśród tego odmętu, błądziłem wśród własnego chaosu. Tak odnalazłem cię – mój aniele.




Interpretujcie to jak chcecie - mój punkt widzenia ze strony Sendeul'a. ;3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz