sobota, 26 stycznia 2013

Kim Jaejoong x U-know Yunho (YunJae) TVXQ/DBSK


Tytuł : "Seikatsu (life)"
Bohaterowie : Hero - Kim/Han Jaejoong / U-know Yunho
Pairing: YunJae (Yunho & Hero)
Gatunek: One shot, Droubble, Agnst.
Zespół : TVXQ/DBSK



     Znów trzymał hyunga w ramionach, czuł jego delikatny zapach, dotykał jego gładkiej i bladej niczym kości skóry. Rumiane policzki napawały go ciepłem, zaś bliskość odsyłała gehennę w przepaść. Nostalgia milkła w jego wnętrzu, odbijała się jedynie echem na powierzchnię.
     Drugie istnienie było inne. Jego oczy przeszywał czysty i siarczysty ból, który palił go od środka... wyniszczał jego zranione i niewinne serce. Przeszłość... to ona nas zabija. Częste obwinianie się o rzeczy, które nie są naszą winą. Jego myśli galopowały niczym mustang, ale z czasem przestawały być wolne. Ciemność łapała je w swoje sidła i uziemiała niczym ludzka egzystencja piękno natury.Jeśli teraz zniknę... będę mógł zacząć od nowa? Będę mógł przyjąć takie naturalne szczęście? Gdybym stracił pamięć i zmienił osobowość, z pewnością tak. Ale co to znaczy urodzić się na nowo? To już nie byłoby moje życie. Jego dłonie przeniosły się na serce. A moje jest właśnie tutaj. Mam tylko takie. Oto moje życie. Nie mogę go nikomu oddać. Nie mogę nikomu go narzucić, zapomnieć o nim, sprawić, że zniknie, zdeptać, obrócić w żart, ani upiększyć. Nie mogę zrobić nic, oprócz zaakceptowania tego jedynego, okrutnego, bezsensownego życia... Przyspieszony oddech, bicie serca, twarz wilgotna od łez, sine usta, a w nich Sahara.




Interpretujcie to jak chcecie ^^ W moim wyobrażeniu są tu Hero i Yunho. Można też odnieść się trochę co do życia Hero ;3 To tak na marginesie, bo ja sobie dopowiedziałam pare rzeczy specjalnie, bo pięknie wygląda monolog wewnętrzny i refleksje na temat życia z "piętnem". Myślę, że wrzucę coś albo wieczorem albo za tydzień w piątek czy sobotę... chociaż na yaoi zawsze jest czas i zaczyna się szkoła, więc powinnam móc pisać na lekcjach. xD *tak zamiast pisać notki na polskim to piszę yaoi... w sumie na każdej lekcji*.



Mam jeszcze w planach yuri, o które prosiła mnie koleżanka i kolega z Korei xD Przez niego muszę napisać po angielsku T^T Smutne xd Ale czasami trzeba spróbować czegoś nowego xD Oyasumi minna-san.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz