środa, 16 października 2013

Scenariusz Key "Taniec nas połączył."



      Byłaś tancerką, należącą do jednej z polskich grup. Zostałaś wysłana na wymianę do Seoulu. Wyszłaś sama na miasto, by pozwiedzać okolicę. Czułaś się samotna bez reszty tancerzy. Stanęłaś niedaleko fontanny i słysząc muzykę zaczęłaś tańczyć. Chciałaś poczuć się jak u siebie. Byłaś niesamowita, ludzie zatrzymywali się, by na ciebie popatrzeć. W pewnym momencie obok ciebie pojawił się pewien blondyn, który obserwował cię od samego początku. Teraz tańczyliście razem i świetnie się bawiliście. Po całym „przedstawieniu” blondyn podszedł bliżej i powiedział:
     -Jesteś świtna. Zawsze tu tańczysz?-
     -Pierwszy raz... - odparłaś zarumieniona.
     -Oh, wybacz mój brak kultury. Jestem Kim Kibum. - Powiedział i podał ci rękę.
     -Miło mi cię poznać. - Odwzajemniłaś gest. - Ja nazywam się ________________.
     -Mnie także miło poznać tak utalentowaną osobę. - Rzekł i puścił ci oczko.

     Tańczyliście razem dalej. Od tamtej pory pojawiasz się tam codziennie i razem cieszycie się swoja pasją we dwójkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz