sobota, 6 lipca 2013

The Versatile Blogger.



Yahh ^^ Więc,  minna-san..... zostałam nominowana do "The Versatile Blogger" przez JiHan <3
Bardzo jej za to dziękuję, bo to moja pierwsza nominacja ;)
Arigatou <3

Zasady:
1.Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2.Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3.Ujawnić 7 faktów o samym sobie.
4.Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
5.Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie:
1. Jestem wielką fanką Yongguka, bo uratował mnie z dna, kiedy nie byłam w stanie tworzyć muzyki i chciałam skończyć karierę muzyczną.
2. Zaraz po ultimate Yongguku mam Luhana, Kyuhyuna, Hero oraz na jednym mjsc. JB i Taecyeona.
3. Jestem muzykiem robiącym w Optimus Prime squad & K-Paradise.
4. Kocham szczury.
5. Gram na gitarze od ok. 11 lat.
6. Jestem uzależniona od coli i muzyki.
7. Za każdym razem, kiedy oglądam Dream High płaczę jak dziecko lub kobieta w ciąży.

Nominuję:


Niestety to na tyle blogów :D


1 komentarz: