wtorek, 2 lipca 2013

AJ x Kevin ; Yongguk x Zelo U-KISS & B.A.P

Tytuł:”Neverland” - alternatywny „Kontrast”
Bohaterowie: Kim Jae-seop (AJ); Woo Sung-hyun(Kevin)
Pairing: AJ x Kevin ; Zelo x Yongguk
Gatunek: One shot, Rating – R, Dramat, Short.
Zespół: U-KISS ; B.A.P


Neverland... śniłem o takim miejscu. Twierdziłem też usilnie, że takie nie istnieje w tym świecie. Czasami myślałem, że nie mam marzeń, ale... czy sny nie są naszymi marzeniami? Czyż my wszyscy nie żyjemy w snach?
Snem, w którym żyłem stał się AJ. Chłopak, który był moim przyjacielem, ale także chłopakiem, w którym się zakochałem... Żywiłem do niego niesamowicie silne uczucie, które odwzajemnił. Staliśmy się parą, jednością... Czułem się jakbym śnił... to było jak marzenie... śniłem na jawie... Jednak to wszystko okazało się moją rzeczywistością... Mój Neverland...
Jednak nie zawsze Neverland musi być taki jak mój. Zelo i Yongguk byli szczęśliwi mając siebie. Kochali się szczerą miłością i przysięgli, że będą razem do końca. Jednak nie wszystko może być wiecznością... Szczęście odebrał im pewien złodziej, a dokładniej... jego imię brzmiało Śmierć. Ich Neverland się skończył...
… a jaki jest twój Neverland?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz