wtorek, 2 lipca 2013

Baekhyun x Chanyeol 2 EXO-K

Tytuł:”Uskrzydlony.”
Bohaterowie: Byun Baek Hyun (Baekhyun); Park Chan Yeol (Chanyeol)
Pairing: Baekhyun x Chanyeol
Gatunek: One shot, Rating – R, Dramat, Romans, Short.
Zespół: EXO-K

     Minęło dokładnie pięć lat od twojej śmierci. Dokładnie pięć cholernych lat, odkąd moje serce krwawi... Wykańcza mnie depresja... Był czas kiedy byłem stałym bywalcem szpitala... Dostałem anemii, tak nagle... Teraz to wraca... zżera mnie choroba. To w końcu musiało się stać... Umieram.

Spotkałem cię na końcu tunelu... tunelu pełnego światła. Uśmiechnąłeś się do mnie tak jak zawsze. Moje oczy zaszły łzami... zacząłem płakać. Nie widziałem cię tyle czasu... Czy to znaczy, że umarłem? Stałem jak wryty, a ty naprzeciw mnie. Byłeś tu, mogłem cię dotknąć.. posłuchać twojego delikatnego głosu... Chanyeol... masz skrzydła... Co mówisz? Ja też je mam? Czy ja w ogóle na nie zasłużyłem? Przytulił mnie, po czym złapał za rękę i ruszyliśmy w dalszą drogę razem.



8 komentarzy:

  1. Bacon, masz pozwolenie na robienie z Yeollie paringu, znaj moją łaskę ;D
    Szkoda, że takie krótkie ; ; Ale fajne~

    OdpowiedzUsuń
  2. Bacon, masz pozwolenie na robienie z Yeollie paringu, znaj moją łaskę ;D
    Szkoda, że takie krótkie ; ; Ale fajne~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę jeszcze,jeszcze,jeszcze !!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakie to urocze ;-; I smutne,ale urocze D: TAK BACON, ZASŁUŻYŁEŚ D:
    Nawet jeśli nie, to Czanjor na pewno wyprosił tego na górze, żeby jego Baekhyunnie je dostał, on byłby do tego zdolny~!
    Szkoda, że lekko przykrótkawe, ale każde Baekyeol sprawia,że czuję się szczęśliwa, soł nie mam się czego czepiać, mogę tylko pokornie żebrać o więcej C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to jest słodkie. Czytam to po raz 20 a i tak to lubię. Szczerze kocham cię i to jak piszesz <3

    OdpowiedzUsuń