wtorek, 2 lipca 2013

Minho x Taemin 2 Shinee

Tytuł: ”Łańcuchy duszy.”
Bohaterowie: Lee Tae Min (Taemin), Choi Min-ho
Pairing: Minho x Taemin
Gatunek: One shot, Rating – R, Dramat, Drabble.
Zespół: Shinee



     Odszedłeś z tego świata dość dawno, a w mojej głowie ciągle rozbrzmiewa twój głos... ten słodki głos, który budził mnie każdego ranka, który nadawał sens słowom „Kocham Cię” na dobranoc. Początkowo oszalałem... gdybyś tylko powiedział o swojej białaczce wcześniej... Możliwe, że teraz byłbyś tuż obok mnie... byłbyś tu fizycznie. Jednak wiem, że bardzo mnie kochałeś i wiem, że jesteś przy mnie... Czuję twoją obecność za każdym razem... Czuję ją mocniej, gdy wspominam wszystkie te sytuacje... Tak bardzo cię kocham... Oddałem ci swoje serce... Twoja dusza oplata moje ciało. Tak. Tego jestem pewien... Już zawsze będziemy razem. Na zawsze razem.


5 komentarzy:

  1. *w*
    Ja
    Chcę
    Jeszcze
    <3
    <3
    <3

    / Char Lee

    OdpowiedzUsuń
  2. SMUTNE :'(
    JESZCZE !!! <3/Kimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że taki krótki ale smutny ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz, ale shoty są zdecydowabie za krótkie. I jest dobry, ale raz na jakiś czas. Zero dialogów i akcji. Wybacz, ale nie trafilas w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drabble to opowiadanie na 100 słów, w którym z reguły nie ma dialogów, ponieważ to część opisowa stanowi najważniejszą część.

      Usuń