wtorek, 2 lipca 2013

Doojoon x Yoseob BEAST

Tytuł:”Londyn.”
Bohaterowie: Yoo Doo-joon x Yang Yoseob
Pairing: Dojoon x Yoseob
Gatunek: One shot, Rating – R, Romans, Short.
Zespół: BEAST


     Pamiętam to jakby to było wczoraj. Skwer w letnie popołudnie... naszą wizytę w parku, w samym centrum Londynu. To był nasz pierwszy wyjazd razem. W końcu się go doczekałem. Obiecałeś mi to wtedy na urodziny, że zabierzesz mnie w moje wymarzone miejsce. Powiedziałem Londyn i tak się stało. W końcu się udało. Pamiętam jak nagle złapał nas deszcz, ale mimo to, ciągle było duszno i na tyle upalnie, że się roztapialiśmy. Pamiętam gwar na ulicach, roześmiane dzieci, bawiące się nad stawem, biegające pomiędzy drzewami i szczęśliwe pary, spacerujące brukowanymi ścieżkami. Pamiętam budki z pamiątkami i tą z lodami, gdzie się wybraliśmy, a twój zaatakował twoje ubranie. Śmiałem się jak głupi, widząc twoją minę... zażenowanie i rozbawienie w jednym. Czułem się z tobą świetnie. Jednak deszcz zaczynał padać coraz to mocniej. Udaliśmy się do galerii. Pamiętam błyszczące wystawy i kolorowe ozdoby na kolumnach, specyficznie rzeźbione ławki... Wtedy to wylądowaliśmy w kawiarni. Ja zamówiłem szarlotkę, a ty jak zwykle mocną kawę. Tak... już zawsze będziesz mi się kojarzyć z zapachem słodkich perfum, wonią ostrej kawy oraz z zapachem papierosów czekoladowych, które być może paliłeś tylko okazyjnie, ale... takie rzeczy wyryły się w mojej pamięci. Żartowaliśmy, rozmawialiśmy... czułem się szczęśliwy, że mam takiego przyjaciela. Wtedy po jakimś czasie zacząłem przysypiać, oczy mimowolnie mi się zamykały. Zasnąłem oparty o stół, z twarzą skrytą za rękami. Pamiętam tylko, że pogłaskałeś mnie po włosach i ucałowałeś w głowę, mówiąc: „Nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham Yoseob...”. Musiałem śnić w połowie, ale wiem, że właśnie to powiedziałeś... W połowie świadomy... na wpół śpiący... Słyszałem te słowa i odpowiedziałem ci myślami: „Nawet nie wyobrażasz sobie, że od dawna mi na tobie zależy.”. Wiem, że rano obudziłem się w hotelu tuż obok ciebie. Musiałeś mnie przynieść zaraz po tym jak Morfeusz mnie porwał... Taki kawał drogi... Kocham cię.


3 komentarze:

  1. kawaii ^^ *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. rpngirentirnetiorebtireire kocham cię za tego ff ;-; Takie słodkie, że nie wiem, kocham cukier~! C:
    Wgl TAAAAK,PRZYJACIELE XD Tak to się właśnie zawsze zaczyna, a potem wychodzą jaojce, bo przyjaciele nie mogę od siebie łapek oderwać~
    DooJoon prawdziwy dżentelmen, tak ładnie postąpił i przytaszczył Seobiego do hotelu, soł preszys~~ C:
    No i na koniec..Nawet nie wiesz, jak bardzo byłam szczęśliwa, kiedy zobaczyłam Cnu x Baro na szczycie kolejki i DooSeob opublikowanie i Baekyeole i w kolejce kolejne Baekyeol, TAAAK, TAK MI RÓÓÓB ;-;
    Mogę umrzeć w spokoju po przeczytaniu tych paringów, aj lof ju soł macz D:

    OdpowiedzUsuń