środa, 19 czerwca 2013

Teen Prison # PROLOG II


     3 miesiące wcześniej....
     17.03.2013r.

     Chan-hee nigdy nie miał problemów z prawem, aż do pewnego nieszczęśliwego dnia... Późnym popołudniem ktoś próbował go pobić. W pobliżu znalazł się jego chłopak – Byung-hun, który tak szarpał się z napastnikiem, że przypadkiem go zabił. W okolicy nie było żadnych kamer. Zarzut zabójstwa spadł na dwojga młodych chłopaków, którzy po decyzji sądu trafiają do więzienia.


     4 miesiące wcześniej...
     Wiadomość z dnia 16.02.2013r.
     W mieście wybuchła wojna gangów. Zginęło wiele osób. Złapano młodego mężczyznę, który był nowym nabytkiem jednej z wcześniej wspomnianych grup. Reszcie udało się uciec bez kary. Schwytany Yoo Chang-hyun został przewieziony do więzienia po rozprawie sądowej.


     Miesiąc po walentynkach...
     14.03.2013r.


     W jednym z pobliskich domów, młody Daniel Ahn zastrzelił swojego ojca. W mieszkaniu znaleziono także jego matkę z ciężkimi obrażeniami ciała. Obecnie kobieta przebywa w szpitalu w stanie śpiączki. Chłopak czym prędzej trafi do pobliskiego więzienia ze zlecenia sądu.




5 komentarzy:

  1. A ja tak czekałam na dalszy rozwój wydarzeń :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez strasznie czekalam T^T ale sie chyba nie doczekamy ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie pisania I spokojnie, mam dużo innych rozdziałowców ;3

      Usuń
  3. Ja również czekam z niecierpliwoscią na ciag dalszy, uwielbiam Teen Top i zachwycilo mnie tutaj to, ze Chunji jest z L.Joe. Kocham całym sercem ten paring ♡ Cóż mam nadzieję, ze nie porzucisz opowiadania ^^ Życzę dużo weny (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co siedzę na studiach i ogólnie od matury zbytnio nie piszę, ponieważ nie mam czasu. Będę mogła pisać coś tylko w czasie wolnym *wakacje*, o ile będę miała wenę twórczą. ;;

    OdpowiedzUsuń