czwartek, 6 czerwca 2013

Chanyeol x Baekhyun (Baekyeol) EXO-K

Tytuł:”Po prostu cię kocham.”
Bohaterowie: Park Chan Yeol (Chanyeol) ; Byun Baek Hyun (Baekhyun)
Pairing: Chanyeol x Baekhyun
Gatunek: One shot, Rating – PG, Romans, Drabble.
Zespół: EXO-K

     Zawsze byliśmy jak bracia... Pomagaliśmy sobie... wspieraliśmy się odkąd pamiętam. Kiedy oboje straciliśmy rodziców, ty byłeś moją opoką... Nie wiem co by się stało, gdyby nie ty. Uratowałeś mnie... byłeś jak anioł, który czuwał nad moim losem. Otaczałeś mnie swoimi skrzydłami. W moim wyobrażeniu twoje delikatne pióra muskały moją skórę. Moja opoko... zawsze byliśmy tylko przyjaciółmi, jednak ja czuję coś więcej. Przy tobie moje serce bije szybciej, czasem się denerwuję. Początkowo nie wiedziałem czemu tak się dzieje, ale teraz jestem już pewien. Zawsze byłeś blisko, stałeś się kimś bardzo ważnym w moim życiu. Baekhyunnie... zatraciłem się... Po prostu cię kocham.




2 komentarze:

  1. glknboibnoigdnbiodg awwwww, to takie urocze ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. kfnitgnoitgnitengoier Oł gad, to jest takie urocze ;-;

    OdpowiedzUsuń