wtorek, 18 czerwca 2013

NOWY FF ? - Death Music

Ohayo minna-san !
Wpadł mi dzisiaj pomysł na kolejnego rozdziałowca. (tak wiem, mam kilka i nie są skończone)
Ale cóż poradzę na nowe pomysły, a wena sama przyniesie mi coś, bym skończyła resztę na innych blogach ^^ Teraz pytanie czy zakładać nowego czy pisać tutaj i dodać do zakładki przy szukaniu. Jest to yaoi... i będzie EXO i... będzie Self-Insertion, bo natchnęły mnie dwa fanarty :D Więc będę w ficku jako jakaś tam postać... i będzie to typowe w miarę SF xD Piszcie propozycje gdzie to dać, bo zakładać 5 bloga mi się trochę nie uśmiecha xD
~ Kana-chan.

4 komentarze:

  1. A jakie pairingi? I co to Self-Insertion? Pisz tutaj :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Self-Insertion to udział autora w ff ;]
      Pairing to tajemnica. EXO :D Może potem arty wam pomogą odgadnąć jaki będzie ^^ Ogólnie zostawię tu. Dziś zacznę pisać prolog ^^

      Usuń