piątek, 7 czerwca 2013

Jongup x Thunder B.A.P & MBLAQ

Tytuł:”Jesteś światłem.”
Bohaterowie: Moon Jong Up (Jongup) ; Park Sang Hyun (Thunder)
Pairing: Jongup x Thunder
Gatunek: One shot, Rating – R, Romans, Dramat, Droubble.
Zespół: B.A.P & MBLAQ




     Byłeś silny w najgorszej godzinie życia, byłeś silny kiedy inni szli na dno. Byłeś silny, kiedy inni tracili resztki swojej wiary. Byłeś silny, kiedy ja byłem bardzo słaby. Trwałeś przy mnie w momentach, gdy ciemność zwodziła moje zmysły. Prowadziłeś mnie za rękę po ścieżkach, które były dla mnie najlepszym wyjściem. Twój delikatny głos koił moje uszy, moje zszargane serce rozgrzewało się pod wpływem twojego dotyku. Twoja obecność uspokajała moją duszę, która pełna obaw chciała uciec. Człowiek bez duszy nie może egzystować, ty stałeś się moją duszą... moim sercem. Bijesz wewnątrz mnie, sprawiasz że ciągle żyję. Jesteś największym skarbem jaki mógłbym w swoim pechowym I szarym życiu mieć.Umarłbym, gdyby nie twoje istnienie jaśniejące na moich oczach. Jesteś światłem, jesteś szczęściem, jesteś wszystkim... wszystkim co mam. Moje uczucia do ciebie rozgrzewają mi klatkę piersiową... Płonę... To zaczyna mnie zabijać. Moje serce krwawi, a raczej miejsce po nim. Odszedłeś I zabrałeś mój nośnik uczuć. Żal... Smutek... Tęsknota... To wszystko boli tak bardzo... Nie umiałem cię zatrzymać... Tonę we własnych łzach, ale nie gaszą one płomieni gniewu I nie topią mojego żalu... Moja dusza... jej także już nie ma, więc czemu jeszcze żyję?... Czemu ciągle egzystuję w tym świecie pełnym kłamstwa I nostalgii?... Jonguppie...

6 komentarzy:

  1. O jacie co to za paring? :D
    Nigdy nie pomyślałabym że można ich razem połączyć :D
    Nie zmienia to faktu, że podobało mi się, choć na początku stwierdziłam że trochę krótkie jednak z drugiej strony przez to, że jest to tak krótkie i ogólnikowe, można wyobrazić sobie to w tylu różnych sytuacjach...
    To samo sądzę o poprzednim shocie.
    Wyobrażałam sobie, że Chan rozmyśla przy śniadaniu podanym przez Baek'a.. albo na przykład wieczorem siedzą na łóżku Baek czyta książkę, a Chan się mu przypatruje. Jest tyle różnych scenariuszy do takiego tekstu...
    Zaczyna mi się taka forma coraz bardziej podobać :)
    Pisz dalej ja chętnie przeczytam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh arigatou ^^ Wiesz.. dostałam na to zamówienie, a ostatnio piszę naprawdę dziwne pairningi i robię takie eksperymenty. Ostatnio także piszę dużo droubble'i oraz innych tego typu na 50 słów czy 100 oraz shortów ewentualnie. Staram się pisać takie formy zawsze w ten sposób, czasami robią ATG. ; ) Cieszę się, że Ci się podoba ^^ Zaraz wrzucę jeszcze 3 tego typu, mam nadzieję, że i one się spodobają :D + jeśli chcesz nowości na bieżąco możesz dodać mnie na fejsie po wyszukaniu Elika Ana Minyokka Agapov. ;3

      Usuń
    2. Chętnie bym dodała, ale nie używam Facebook'a :)
      Ale to nie problem, bo raczej na bieżąco spr czy ktoś coś nowego nie dodał :)
      Już czekam na twój kolejny twór :)

      Usuń
    3. Ewentualnie gadu gadu :3

      Usuń
  2. Kocham wszystkie twoje opowiadania! Masz świetny styl pisania oraz wielką wyobraźnią. Sama kiedyś myślałam, że oni razem wyglądali by prze słodko! Dzięki ci o Wielka! :* Właśnie pokochałam twojego bloga:) Jeśli napisałaś być z nimi jakąkolwiek historię to normalnie umarłam bym O_O Byłam bym bardzo wdzięczna :)
    Życzę weny na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou! <3
      W razie w i chęci dostawania nowości, można dodać mnie na fejsie : Elika Ana Minyokka Agapov.

      Zaraz dodam 3 kolejne opowiadania :3

      Usuń