piątek, 17 maja 2013

Yongguk x Zelo (BangLo) B.A.P


Tytuł : "Odebrano mi skrzydła."
Bohaterowie : Bang Yong Guk (Yongguk), Choi Jun Hong (Zelo)
Pairing: Yongguk x Zelo
Gatunek: One shot, Dramat, Rating-G, Short.
Zespół : B.A.P

     Rodzimy się, by umrzeć. Umieramy całe swoje życie, gdyż z każdym dniem zbliżamy się do tego ostatniego. Umarłem z chwilą, kiedy odebrano moje skrzydła...

     Pierwszy raz dostrzegłem jego postać pewnej zimowej nocy. Był piękny, wręcz niesamowity. Moje oczy nie mógłby się od niego oderwać,  nie chciały uciekać od cuda, które napotkały na swojej drodze. Jego imię brzmiało... Ahh.. Yongguk... Mój umysł był rozproszony, kiedy o nim myślałem... Oczy niczym echo, widziałem jego obraz milion razy... Podążałem za jego głosem. Moje dłonie pragnęły poczuć delikatność jego skóry...
     Myślałem o nim coraz mocniej, coraz częściej... Co więcej wydawało się, że już go spotkałem... Miałem już wszystko... I na jego temat... i jego całego... I wtedy zobaczyłem go znowu... Dotykanego przez inne dłonie... przytulanego przez innych... Cały mój świat spoczywał w czyiś ramionach. Byłem okropnie zazdrosny, miałem obsesję... Dlaczego on mnie nie pamięta?... DLACZEGO ON MNIE NIE PAMIĘTA?!     
     Czasami musimy podejmować ważne decyzje... Różne decyzje... Inne od dotychczasowych...
Czym się stałem? KIM JESTEŚ? Ciemnością? Fantazją? Kreujesz życie dla własnej wygody? Robisz to wyłącznie dla siebie, czy dla innych? Gdzie twoje doświadczenie? Gdzie te przeżycia? Nie masz ich? Może jesteś szalony? Kompletnie oszalałeś... ale... ALE JESTEŚ WOLNY... Wolny anioł bez skrzydeł...



__________________________________________________
Wybaczcie minna-san, że długo nic nie dodawałam. Postaram się dodać do południa *o ile wstanę* HoD i CG. Po prostu wena ze mnie uszła... na dość długi czas miałam znów blokadę twórczą i nie jestem w stanie nawet napisać porządnej piosenki. Chyba trochę mi przeszło, więc znowu powinnam systematycznie wrzucać na blogi twórczość. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. OTO I ZAMÓWIONE BANGLO <3

Mam jeszcze Sehuna x Suho prawie skończonego, więc no ^^ 
KANA HWAITIN' ! ;3
~ Kana

2 komentarze:

  1. Umieramy codziennie-OMG jakie to prawdziwe eh:/
    Fajne -szkoda, ze nie więcej heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu się doczekałam!~~ <333
    Po 1. doczekałam się się zamówienia (hahaha, jak to dziwnie brzmi xp)
    Po 2. Że w końcu coś ogólnie napisałaś~ Tak długo czekałam na kolejny ff.... Ale rozumiem, brak weny wybacza wszystko! Bo na siłę się nic nie napisze xp
    Także, bardzo ale to bardzo dziękuję za kochane BangLo!~ <3 I mimo, że króciutkie to i tak piękne^^
    Życzę mnóstwo weny!
    Hwaiting~

    OdpowiedzUsuń