poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Heechul x Hangeng (HanChul) Super Junior


Tytuł:”Jesteś moją prawdą.”
Bohaterowie: Kim Hee Chul (Heechul) ; Hanhyung (Hangeng)
Pairing: Heechul x Hangeng
Gatunek: One shot, Rating – R, Dramat, Droubble.
Zespół: Super Junior


________________________
Po wielu próbach w końcu zrealizowałam jedno z zamówień. Umarłam xD
Tak bardzo brak weny na yaoi ostatnio TT Wybaczcie. Dodaję w ramach zamówienia i 10 tys. na blogu.
Dziękuję, że tak chętnie tu zaglądacie minna-san. ;) Uwielbiam was <3 ~ Kana
_______________________


Heechul do Hangenga:

     Ktoś kiedyś powiedział, że pojawi się ciemność, która wszystko pochłonie. Jednakże...Wierzę, że wśród tej ciemności zaświeci światło.

     W samym środku zgiełku usłyszałem twój płacz, ale mój śmiech obnażył tylko moją słabość. Tylko ty znasz ścieżkę, którą chcesz podążać. Gonisz za innym niebem... Wędrujemy wśród przeszłości pragnąc odwagi, by móc stawić czoła przyszłości. Odnajdę twój prawdziwy uśmiech, który wciąż jeszcze w sobie skrywasz. Ciekawe, czy wierzysz w wieczną i niezmienną miłość? Moje westchnienie rozpuszcza się w słodkiej herbacie. Mam dość, czekanie mnie męczy.
Gonię cię i upadam w odległym świecie... Jak daleko muszę biec, by uciec tej ciemności przepełnionej kolorami? To paradoks... Melodia wskaże kierunek memu skołowanemu sercu.
Jeśli moje przeznaczenie kontroluje mechanizm zwany smutkiem... Zniszczę go, aby się uwolnić.
Jesteś moją prawdą... Dowodem na to, że żyjemy.W swoich snach marzyliśmy o mocy, by zmienić przyszłość. Smutek jest naszym przekleństwem. Chcę go zabrać... Chcę, by przestał istnieć... Dongsaeng... Chcę już zawsze kochać twój uśmiech... Łzy sprawiają, że obumieram... Nie chcę ich oglądać... Masz już zawsze być szczęśliwy. W moich ramionach...




2 komentarze:

  1. Słodkie i smutne zarazem .. Nie wiem co o tym napisać, jestem skołowana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszające, piękne ... Brak słów.
    Dłuugo musieliśmy czekać :( Ale dobrze, że w końcu coś się pojawiło ^^
    Niestety bardzo krótkie :/

    OdpowiedzUsuń