sobota, 27 września 2014

Yongguk x Jieun B.A.P & Secret

Tytuł:”Don't look at me...”
Bohaterowie: Bang Yong Guk (Yongguk), Song Ji Eun (Jieun).
Pairing: Yongguk x Jieun
Gatunek: One shot, Rating – R, Dramat, Droubble.
Zespół: B.A.P & Secret



     Nie patrz na mnie w ten sposób... Mam związane ręce. Nie patrz tak na mnie, bo czuję jak zaczyna boleć mnie serce. Nie chcę więcej cierpieć, słyszeć odmowy. Raz jesteś, raz znikasz. Nie daję sobie rady. Powiedz mi co jest nie tak. Nauczyłeś mnie co to miłość, a teraz znikasz w ciemności. Stoję w miejscu, nie mogę się ruszyć. Czemu tak na mnie patrzysz I nic nie mówisz. Ta cisza mnie boli. Kolejne dni błądzę bez dźwięków. Powiedz mi dokąd mam iść. Nie ma cię przy mnie, a ludzie kryją swoje uczucia pod maskami I szydzą ze mnie. Wróć, mów, czuj, płacz. Chcę znowu widzieć twoją twarz. Nie mam już siły, by uronić kolejne łzy, nie mam już siły na krzyk. Dlaczego właśnie ja? Już nie patrzysz na mnie... nawet w tamten sposób. Nie umiem sobie poradzić z takim stanem rzeczy. Chcę znowu zacząć się uśmiechać, chcę znowu poznać te lepsze uczucia. Mam związane ręce I kręcę się w kółko. To mnie pochłania. Pogrążam się w ciemności. Monotonny dzień – znów o tobie myślę, chcę wiedzieć co u ciebie. Mam związane ręce, jednak ciągle się staram... Staram się nie stracić zmysłów, nie płakać tak jak będę płakać zaraz... Ratuj mnie.

1 komentarz:

  1. Jakie to piękne! :'(
    Normalnie płacze, masz wielki talent!
    Ubóstwiam tego bloga!
    Mam nadzieje, że szybko dodasz nowy. :-)

    Pozdrawiam, Kochająca Żelki!

    OdpowiedzUsuń