piątek, 16 sierpnia 2013

Taemin x Minho 3 Shinee

Tytuł:”Niebo.”
Bohaterowie: Lee Tae Min (Taemin), Choi Min-ho
Pairing: Minho x Taemin
Gatunek: One shot, Rating – R, Short, Dramat.
Zespół: Shinee

Taemin do Minho:


     To jeden z tych gorszych okresów w życiu, kiedy myśli się, że nic nie ma sensu, a nurt tego niegdyś spokojnego potoku, ciągnie cię w dół... Na samiutki dół, poprzez tą szarą rzeczywistość... Ciemność goni mnie coraz częściej, pochłania mnie jej otchłań... Wciągnęła mnie w swoją grę, pełną mroku i smutku... Pełną obaw... strachu... lęku o każdy kolejny dzień, a nawet każdą kolejną sekundę tej gehenny, która się tu toczy... Jest jak wojna... wielka bitwa o resztki szczęścia, umieszczone w szponach bestii zwanej cierpieniem... Wojna o ogień, który pozwoli rozbłysnąć temu małemu płomyczkowi nadziei, który ciągle tam gdzieś płonie i walczy o przetrwanie w tym wyścigu... Z każdą chwilą coraz bardziej się pogrążam... potok staje się rwącą rzeką, która usiłuje zabrać mi wszystko... Jestem bezsilnym pionkiem w tej grze... utknąłem w miejscu... Jestem sparaliżowany jadem, który ostatnio został zaszczepiony w sercu... Nie mogę sprawić, by moje małe szczęście zaczęło promienieć... Jesteś jak niebo... Byłeś jednym z cudowniejszych zjawisk, jakie mogłem dostrzec gołym okiem. Jednak z czasem na to niebo zaczęły zachodzić czarne chmury... owiała cię mgła... Już nie promieniałeś... światło zniknęło i nadszedł czas deszczowych dni... pełnych smutku i nostalgii.. To wypalało mnie od środka... czułem, że umieram z każdą kroplą, która się pojawiała... Opadałem z sił, nie wiedząc co jeszcze mogę zrobić, by to wróciło i na tym niebie po deszczu pojawiła się barwna tęcza, zwiastująca szczęście... To jedno z piękniejszych zjawisk, które zapamiętam do końca życia... Nigdy nie chcę tego stracić... czuję mentalną więź od samego początku... nie chcę postąpić jak głupiec i tego zniszczyć... mimo że to niemoc pali jak najgorętszy ogień i rani jak ciernie...


1 komentarz:

  1. trzeba wierzyc, po deszczu zawsze wychodzi slonce <3 napisalas "z kazda chwila coraz bardziej sie pograzam" tak.. czasem brniemy w cos co nas niszczy, jednoczesnie szukajac iskierki szczescia, ognia ktora dalaby nadzieje na lepsze jutro. Ogolnie blog swietny a ten wpis najbardziej do mnie trafil :) buziak i wenu zycze ;)

    OdpowiedzUsuń