niedziela, 23 grudnia 2012

Ciekawy Żywot xD


TAK A PROPO ŻYCIA i ROZKMIN :D
W SKRÓCIE COŚ NA TEMAT ŻYCIA ^^


REAKCJA RODZICÓW NA TWOJE  NARODZINY:

 PIERWSZY DZIEŃ W DOMU:

 PIERWSZE WSPOMNIENIE:

PIERWSZE URODZINY:

NAUKA CHODZENIA:

NAUKA MÓWIENIA:

PIERWSZY DZIEŃ SZKOŁY:

PIERWSZY PRZYJACIEL:


 KIEDY DOWIADUJESZ SIĘ, ŻE MIKOŁAJA NIE MA:

PIERWSZY DZIEŃ GIMNAZJUM:

PIERWSZY DZIEŃ SZKOŁY ŚREDNIEJ:

REAKCJA NA DZIWNE ZASADY:

JAK WIDZI CIĘ NAJLEPSZY PRZYJACIEL:

JAK TY WIDZISZ NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA:

JAK WIDZISZ SWOICH WROGÓW:

JAK PATRZYSZ NA WROGÓW:

JAK TWOI WROGOWIE WIDZĄ CIEBIE:

NAUKA JAZDY: 

REAKCJA NA STYPENDIUM:


KIEDY DOSTAJESZ SIĘ NA WYMARZONE STUDIA:

DOSTAJESZ STYPENDIUM NA STUDIACH:

DOSTAJESZ WYMARZONĄ PRACĘ:

CO ROBISZ W PRACY:

KIEDY DOSTAJESZ ZRYPKI W PRACY: (xD)

BIERZESZ ŚLUB:

MASZ PIERWSZE DZIECKO:

JAK SIĘ ZACHOWUJE TWOJE PIERWSZE DZIEKO: (xD)

JAK WRACASZ Z PRACY:

 REAKCJA NA TO KIEDY DZIECI ODDAJĄ CIĘ DO DOMU SPOKOJNEJ STAROŚCI: (xD)

JAK UMIERASZ:

REAKCJA LUDZI NA TWOJĄ ŚMIERĆ:

PO ŻYCIU: (podziękował)


Nudziło mi się ^^ Macie ochotę na jakieś historyjki z gifami ? ^^ Niedługo wrzucę jakiegoś ficka i będzie można poczytać coś z podtekstami i z czystą AKCJĄ ^^

7 komentarzy:

  1. Yaaay <3 to było piękne XD"

    Znalazłam twojego bloga, kiedy szukałam jakiegoś BangHim. Zakochałam się w twoim stylu, ślicznie piszesz *u*
    Czekam na jakiś znak od ciebie, może małe BangHim for me?

    Pozdrawiaam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hrmmm bardzo chętnie :3 Ostatnio brak mi weny, aby skończyć pare ficków... brrr i nie mogę skończyć piosenek na demo T.T Mój współwykonawca mnie zabije... ALE FICKI SIĘ SAME NIE NAPISZĄ ! <3 Biorę się za pisanie ;3

      Usuń
  2. Jetem tu pierwszy raz ^^ I przeczytałąm dziś wszystkie Twoje notki ^^ Są cuuudne :D Masz za*ebistą fantazję :D Będę tu wpadać bardzo często. Mam jednak prośbę. Możesz dodać obserwatorów, bo nie umiem Cię dodać do kręgów :/ ? To zapewne wina kompa. wiecznie się buntuje i robi problemy >.<

    Co do historyjki gifowej. Cud, miód i orzeszki! Uwielbiam takie odpały ^^

    Pozdrawiam :*

    Nee-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio wszystkie? ;o Woahhh długo musiało to zająć xD Hah z innych blogów też ? ^^ Bo są jeszcze dwa w zakładce SERIE :P
      AWWWWWWWWWWWWWW .. ;3 Arigatou :D Właśnie dodałam kilka nowych opcji i mam nadzieję, że ułatwiłam obserwację tudzież subskrybcję i inne :D
      A ta historia gifowa to taka stara :D

      Jeszcze raz komawo ^^

      Usuń
    2. Właśnie po napisaniu komentarza zorientowałam się, że są jeszcze serie... Właśnie skończyłam jedną... Na świętość gaci Lulu (tłumacząc: Wielki Boże lub coś w ten deseń. Wiem, że mój język jest zryty >.<") ile mi to zajęło! I jeszcze nie skończyłam ^^ Ale na pewno zrobię to dzisiaj :D

      A tak nawiasem pisząc, jeśli interesujesz się grafiką, albo lubisz naruto i opowiadania związane z tą mangą, to tu są dwa moje blogi ^^:
      Graficzny: http://moja--fantazja.blogspot.com/
      Naruto: http://marzenia-nee-chan.blogspot.com/

      Sory za SPAM, ale jakoś trza się promować -.-"

      W najbliższym czasie dodam Cię do polecanych.

      Nee-chan

      Usuń
    3. Hah skapa roku :D

      Grafika ;d Właśnie czekam na mój tablecik drugi i bd rysować znowu ^^ Grafika komputerowa też. MWah NARUTO <3 Masz tam Sasuke x Gaara czy jakieś yai wgl ? xD Umarłabym za Sasare *.* Albo trójkącik Nasure :D Naruto x Sasuke x Gaara *.*

      Usuń
    4. Nie, to nie jest yaoi, tylko bardziej moja własna wymyślona historia ^^" Ale kiedyś jakiś One Shot się pojawi :D Zapewniam -.^

      Usuń