piątek, 7 marca 2014

Wooseok x Soohyun Kim LC9


Tytuł: "Przypowieść o Lwie"
Bohaterowie: Kim Soohyun (Upadły Anioł) & Dong Wooseok (King) - (Lew)
Pairing: Soohyun x King
Gatunek: One shot, Rating-G, Romans, Przypowieść, Short.
Zespół: LC9 + aktor


     Pewnej gwieździstej nocy, na trawie leżała sobie ciemnooka istota. Niebo było bezchmurne, a cykady dawały się we znaki. Ludzie nazywali istotę kreaturą, jedni mówili, iż wygląda jak zwyczajny człowiek, a inni, że to ktoś zupełnie nie z tego świata. Jednak większość z nich wymijała go szerokim łukiem. Także tej nocy nikt nie zbliżał się do skarpy.
     Dookoła ciemny las, po środku jedna i jedyna polana, pełna kwiatów i woni wiosny. Leżał tam zupełnie sam, rzucony w ramiona otchłani własnych myśli. Wszystko kłębiło się w jego umyśle jak dym. Istota ta miała w sobie dwie dusze. Od zawsze wędrowała przez życie samotnie. Kiedyś wyrwano jej serce, a przecież bez niego nie da się żyć. Wykluczono więc jego człowieczeństwo i nadano imię Upadły. Stał się żywą legendą tych terenów. Podróżni w obawie przed potworem, który na dobry rozum był martwy, uciekali najszybciej jak mogli.
     Upadły codziennie leżał w tym samym miejscu... przez wiele lat obserwował dusze ludzi, które mieniły się na niebie. Istota ta chciała tam kiedyś wylądować i błyszczeć jak one... Sądził, że tam w końcu nie będzie samotny. Ale przecież gwiazda ze "złamanym sercem" nie może świecić... Bał się więc, że zamieni się w gwiezdny pył i tyle pozostanie z jego egzystencji. Jednak pewnego dnia poznał Lwa. Upadły kochał czytać i poznawać świat, wiedział że Lew potrzebuje odważnego serca, więc postanowił go dla niego poszukać. Tak samo jak w bajce, wędrował w poszukiwaniu.
     Któregoś razu Lew zniknął tak samo jak ludzie dookoła niego. Upadły ponownie stracił sens i wrócił na swoje miejsce, by dalej obserwować otaczający go do tej pory świat. Minęło dużo czasu, zanim Lew pojawił się w jego życiu ponownie. Żyli ze sobą na polanie, razem oglądali gwiazdy, wsłuchiwali się w dźwięki przyrody... Wtedy właśnie Upadły zrozumiał, że nie musi szukać odważnego serca dla Lwa, bo on jest tym sercem. Znalazł sens w swojej egzystencji. Wtedy ludzie zobaczyli, że istocie nazwanej przez nich Upadłym wyrosły śnieżnobiałe skrzydła. Zrozumieli, że był Aniołem.



____________________________________________________
I oczywiście natchnieniem został alternatywny świat i ktoś dla mnie ważny.
Niestety do maja (jakoś połowy) nie wrzucam zamówień, chyba że uda mi się
coś udziabać. Niestety mam maturę... musiałam zrezygnować z wielu rzeczy, a jako iż zarywam nocki nie dosypiam i nie jestem w stanie trzeźwo myśleć. Pisanie w szkole także się skończyło. Mam nadzieję, że poczekacie. Od września staram się ile mogę, by coś tu wrzucić. Dodałam nawet 1 rozdział CG.. chciałabym kontynuować moje rodziałowce, ale naprawdę... poczekajcie ;; Obiecuję, że nadrobię moi kochani ^^
~ Kana

3 komentarze:

  1. Ten one shot jest cudowny *.*
    Pomysł na to jest genialny i jeszcze świetnie to rozwinęłaś!! I Ty dziewczyno do matury się ucz, a nie o pisaniu myślisz ;p
    Fighting

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam cię Libster Award! szczegóły tutaj: kpopowe-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej nominowałam cię do libster award! szczegóły tutaj: kpopowe-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń